Ostatnie dni głosowania w rywalizacji o nagrodę internautów

Jeszcze tylko do 17 września można oddawać głosy na 44 raporty z zakresu CSR / zrównoważonego rozwoju. Publikacje rywalizują o nagrodę internautów w Konkursie Raporty Społeczne.

Co roku jedną z nagród w Konkursie Raporty Społeczne przyznają internauci. Otrzymuje ją raport, który w internetowym głosowaniu zdobył najwięcej wskazań. W tegorocznej, 11. edycji etap głosowania trwa do 17 września włącznie. Odbywa się przez stronę raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport/.

Internauci mają do wyboru 44 raporty, to rekordowa liczba publikacji zgłoszonych w historii konkursu.

Głos trzeba oddać na dokładnie trzy publikacje. Kolejno, w widocznych na stronie polach wpisać adres mail (1 osoba = 1 mail), wybrać grupę interesariuszy, do której głosujący/-a należy, i dopiero kliknąć przycisk „zagłosuj”. Zakończenie procesu głosowania ma miejsce po dokonaniu potwierdzenia – odkliknięcia na link w mailu wysłanym automatycznie ze strony głosowania na wskazany wcześniej mail. Dopiero wtedy głos staje się ważny i bierze udział w głosowaniu.

Ogłoszenie nagrody w tej i pozostałych kategoriach (nagroda główna, najlepszy debiut, nagroda dziennikarzy, nagroda Ministra Rozwoju, wyróżnienia) odbędzie się na 10 października.